CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 14, 2009

自然の美

            USMの自然の美








私は自然の美がだいすきです。
I like the beauty of nature very much.

毎日、クラスで歩いていくのとき、自然は楽しいです。
I enjoy the nature when I walk to my class everyday.

環境の木と花をみるのがだいすきです。
I enjoy looking at the trees and flowers that are surrounding me.

木と花の香りはいいです。
The fragrance of trees and flowers is pleasant.

ふゆかいなとき、私は空をみます。
When I feel unhappy, I will see the sky.

空は大きいです。
The sky is big.

私は人は小さいだと思います。
I will have a mind that human is tiny.

それで、私は感謝しています。
Then, I will feel grateful.

自然は私の先生です。
Nature is my teacher.

7 comments:

Mun said...

わたしは"自然の美"が好きです。Onn さん!!

阿欣 said...

wa!dear,so thoughtful of you to blog this!nice!fresh!

Sam said...

きれいなブログだね!わたしはSAMです。コロンビアだいがくのいちねんせいです。どうぞよろしくおねがいします!
あなたのくにはどうですか?にほんごがすきですか?とてもむずかしいとおもいます。。。あなたのにほんごはどうですか?

hsien oon said...

samさん、

私はsamさんのコメントがありがとうございます!
マレーシアの天気は暑いです。
でも、たくさんきれいなうみがあります。たくさんおいしいたべものもあります。
私も日本語はとても難しいと思ういます。私は日本語をはなすときくのがへたです。でも、私は日本がだいすきです!
だから、私は日本語を勉強します。一緒にがんばてください!

hsien oon said...

Yu Wen さん, Dreams,Memories,Stories,Thoughtsさん,

コメントがありがとうございます!

ciel said...

私も"自然の美"が好きです。USMの環境はとでもいいですね。湖があります。私は時々湖のそばでともだちとはなします。

~sammi~ said...

never knew usm has got such beautiful sceneries. i think i will make a trip to usm oneday. hsien onn , nice blog undeed!